Customer
optimize relationship
Klient i sprzedaż, jakie znasz, wkrótce się zmienią. Jesteś gotowy?
Maksymalizuj dochody dzięki sprzedaży wspieranej nowoczesną technologią AI
Ograniczaj koszty sprzedaży, rekrutacji, obsługi procesów, wynagrodzeń i premiowania
Zarządzaj prospektami handlowymi; trafne prognozowanie jest kluczowe dla poprawy efektów sprzedaży
Na bazie wieloletnich doświadczeń opracowaliśmy dedykowane podeście do zarządzania Customer Experience, które pozwala w działalności operacyjnej zarządzać wynikami m.in. NPS (Net Promotor Score). W ramach realizowanych projektów odkrywamy schematy, aby następnie podzielić się wynikami analiz dotyczących postrzegania marek działających na polskim rynku z perspektywy doświadczeń konsumentów w zakresie oceny poziomu oferty Customer Experience (CX). Skuteczne zarządzanie CX wymaga dostępu do wszelkich możliwych danych oraz odpowiedniej ich analizy, a więc koreluje z aspektami związanymi z przetwarzaniem danych, a ponadto z regulacjami typu wdrożone RODO. Działaj szybko, wprowadzaj produkty i usługi w oparciu o mikro serwisy, tzw. „micro services” i bądź w interakcji z Klientem i rynkiem.
Najnowocześniejsze rozwiązania, typu SAP Callidus Cloud Software obecnie oferują takie możliwości:
- Optymalizacji procesu oraz doboru optymalnego kanału sprzedaży
- Wynagradzania przedstawicieli handlowych / partnerów biznesowych
- Przyspieszania ofertowania i przygotowywania umów
- Poprawy jakości sprzedaży oraz uczenie się firmy o Klientach
- Poprawę doświadczeń Klienta
- Automatyzacji procesów generowania i rozpoznawania przychodów