Management
Zarządzanie i automatyzacja
Sprzedażą, która jest oceniana na podstawie ostatecznych liczb, ale spełnienie tych liczb nie jest po prostu kwestią tego, jak dobrze sprzedajesz. Sukces menedżerów sprzedaży opiera się na tym, jak są skuteczni w roli trenerów, zręcznych rekruterów i ekspertów administracji i analityki. Specjaliści ds. Sprzedaży muszą wyeliminować ręczne zadania, które pochłaniają ich czas i upewnić się, że poświęcają czas na działania o wysokiej wartości, które prowadzą bardziej w stronę biznesu i dochodów w krótszym czasie.
Zarządzanie pośrednimi kanałami sprzedaży może być pracochłonnym zadaniem, ale firmy często muszą to robić często w sytuacji ograniczonego czasu i budżetu. Rekrutacja i zatrudnianie nowych partnerów, koordynacja działań marketingowych i obsługa zapytań może pozostawiać mało czasu na myślenie strategiczne, a wraz ze wzrostem tego kanału sprzedaży oraz ciągłym wzrostem tempa może być trudne śledzenie zachowania i wydajności partnerów.
CRM, który odgrywa istotną rolę w każdej firmie. Ale jeśli jesteś odpowiedzialny za rozwiązanie CRM firmy, napotykasz szereg problemów: problemy z integracją z rozwiązaniami sprzedażowymi i marketingowymi, potrzeba rozwiązania CRM do pracy z systemami analitycznymi i ciągła walka o demonstrację dla sprzedawców, że CRM ma kluczowe znaczenie dla ich sukcesu, aby utrzymać wysoki wskaźnik rozpowszechnienia i płynność informacji o klientach.
Finansami, które muszą mieć na oku wiele rzeczy: wypłaty prowizji, koszty sprzedaży i marketingu, marże z transakcji i inne czynniki, które bezpośrednio wpływają na rentowność firmy. Muszą również mieć oko na zgodność i zapewnić, że wszystkie działania finansowe firmy są dokonywane zgodnie z ramami regulacyjnymi w ich regionie. Jednak większość działów finansowych nie ma wglądu w te procesy, a kompletny obraz obejmuje wiele systemów i ręczne raportowanie.
Talentami, w dzisiejszych czasach talent jest na wagę złota. Odkrywanie najlepszych talentów jest trudne – a gdy tylko kandydaci zostaną zidentyfikowani, ważne jest, aby użyć odpowiednich narzędzi i procesów w celu zidentyfikowania najlepszych kandydatów i uniknięcia kosztownych, złych rekrutacji. Następnie, po zidentyfikowaniu swoich najnowszych pracowników startowych, ważne jest, aby nowy pracownik znalazł się na pokładzie i szybko zaczął działać. Średni czas na pełną wydajność w przypadku zatrudnienia do pracy w sprzedaży wynosi osiem miesięcy; czy Twoja firma może czekać tak długo?
Marketingiem; marketerzy są poddawani coraz dokładniejszym analizom, aby wykazać swój udział w przychodach, ale ich zdolność do tego są utrudniane przez uporczywe, oldschoolowe problemy: brak wglądu w proces sprzedaży, brak krytycznych treści i głównych wskaźników oraz technologie które są trudne do nauczenia i które działają w silosie. Przełamywanie barier między aplikacjami oraz między sprzedażą i marketingiem jest trudnym, ale koniecznym zadaniem, a umożliwienie całemu działowi marketingu korzystania z tych samych automatycznych narzędzi jest wyzwaniem ze względu na złożoność większości rozwiązań automatyzacji marketingu.
Tempo zmiany produktu tylko przyspiesza – i to zmusza firmy do adaptacji i komunikacji z rynkiem szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tylko jesteś proszony o zindywidualizowanie podejścia ale i internalizowanie wymagań klientów i sugestie dotyczące rozwoju produktu, ale także o zadanie złożenia dokumentacji i – co ważniejsze – o poinformowanie o tym zespołu sprzedaży i marketingu. Masz także do czynienia z zadaniem otrzymywania informacji zwrotnych od klientów i wykorzystywania ich do następnej generacji produktów.